#Opel Insignia




Borászkodás Opel Antarával
 

Borászkodás Opel Antarával

Négy 2.2 CDTI automata Antarával, két 2.0 CDTI 4x4 Insigniával és egy új 250 lovas 2 literes turbó benzines 4x4-es Insigniával fedeztük fel Tokajt, pontosabban a mádi medencét és Tarcalt. Az Antara a Hegyalján, az Insignia inkább az autópályán bizonyított, ám mindkettőnek vannak gyenge pontjai is.

unknown unknown

Opel Insignia teszt: megéri-e az alkoholos Insignia?
 

Opel Insignia teszt: megéri-e az alkoholos Insignia?

A megújult Opel eddigi legsikeresebb modelljét, az Insigniát ezúttal ferdehátúként, kétliteres turbómotorral és bioetanol meghajtással tettük próbára. Azt is mondhatnánk: fokoztuk az élvezeteket. Hogy megéri-e alkoholos változattal autózni, a tesztből kiderül. Annyi biztos, nagyon szereti a piát.

Biró Csongor Biró Csongor

Insignia OPC: vezettük a legerősebb Opelt
 

Insignia OPC: vezettük a legerősebb Opelt

A sikeres OPC (Opel Performance Center) program tízéves jubileumára élvonalbeli technikával látta el az Opel az Insigniát. 2,8-as V6-os turbó motorja (239 kW/325 LE, 435 Nm) a márka legnagyobb teljesítményű szériakocsijává teszi, amely alig hat másodperc alatt gyorsul százra. Ez az első OPC-modell, amelyben standard az adaptív összkerékhajtás és az elektronikus differenciálzár. A FlexRide csillapítást a különösen dinamikus vezetési stílushoz hangolták. A 2009-es Év Autójának OPC-változata mindhárom karosszériával – szedán, ötajtós és kombi – kapható 13,173 millió forinttól.

Biró Csongor Biró Csongor